Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Εγγύηση αιώρας Επιστροφή αιώρας Αντικατάσταση αιώρας

Υπάρχει εγγύηση για μια αιώρα ? Πως μπορώ να είμαι σιγουρος για την αιώρα που μόλις αγόρασα? Υπάρχουν ελαττωματικές αιώρες? τι πρέπει να προσέξω όταν αγοράζω μια αιώρα και τί γίνετε με την επιστροφή μιας ελαττωματικής  αιώρας και την αντικατάσταση της αιώρας.

Σε γενικές γραμμες οι πιο πολλες αιώρες δεν έχουν εγγυηση, και ουσιαστικά ισχυουν οι βασικοί κανονες που ισχύουν  για την Ευρωπαική Ενωση, και την προστασία του καταναλωτή  που ο οποιοσδήποτε μπορεί να επιστρέψει ένα προιόν που αγόρασε μέσα σε 14 μέρες απο την στιγμή της αγοράς του προιόντος, όπως ακριβώς το παρέλαβε. δηλαδη αχρησιμοποιητο στην συσκευασία με την απόδειξη.  Αυτόι οι βασικόι κανόνες περιλαμβάνονται σε όλα τα προιόντα με περιορισμένη εγγυηση.

Οπότε οσόν αφορά στις αιώρες, ισχύει περίπου ότι ισχύει και με τα ρούχα. Δηλαδή, έχουν αυτό που ονομάζουμε περιορισμένη εγγύηση ( limited warranty) και αυτό με λίγα λόγια σημαίνει ότι η εγγύηση αναφέρεται στην καλή κατάσταση που θα παραλάβει ο πελάτης το προιόν. Δηλαδή ότι ο πελάτης καταναλωτής δεν θα παραλάβει ενα ελαττωματικό προιόν, και ότι αν για οποιονδήποτε λόγο, ο καταναλωτής δεν το θέλει ( το προιόν), μπορεί να το επιστρεψει σε 14 μέρες, στην ίδια ακριβως κατάσταση που το παρέλαβε. 

Τι πρέπει να κάνουμε όταν θελουμε να αγοράσουμε μια αιώρα για να ειμαστε σιγουροι για το προιόν?

1) Να βεβαιωθούμε ότι αγοράσαμε μια αιώρα, από ενα εξειδικευμένο μαγαζί με αιώρες δηλαδη απο
www.lacasadehamacas.gr

2) Οτι η αιώρα δεν αξιζει 5 ευρώ

Ανοιγουμε την αιώρα από την συσκευασία και κοιτάμε με προσοχή το ύφασμα, τις ραφές, τα σχοινία της αιώρας, την κουνουπίερα, τους μεταλλικούς γάντζους,  με προσοχή, οτι δεν υπάρχει κάτι που να δειχνει ότι ειναι το υφασμα της αιώρας, σκισμένο, ελαττωματικό, κακοραμένο, στραβοραμένο, λερωμένο  ή εχει φθορά.  Πρέπει να δούμε με προσοχή κατα μήκος όλην την αιώρα, αλλα και την συσκευασία της. 

Ναι, υπάρχουν και ελαττωματικές αιώρες.....

Ιδανικά τοποθετουμε την αιώρα κάπου  και ξαπλώνουμε με προσοχή, για να βεβαιωθούμε ότι μας δινει την σωστή αισθηση, ότι μας αγκαλίαζει, οτι δεν ειναι στραβοραμένη, οι ραφές ειναι σωστές,  ότι δεν εχει καποιο φθαρμένο σημειο, στο υφασμα της η οπουδήποτε αλλου. Ετσι ελέγχουμε  οτι η αιώρα που έχουμε παραλάβει είναι όπως πρέπει, και ότι δεν είναι ελαττωματική. Βέβαια τσεκάρουμε ότι ειναι το χρώμα που έχουμε επιλέξει, το μέγεθος που έχουμε επιλέξει, και οτι η συσκευασία περιλαμβάνει αυτα που πρέπει. 

(Παρένθεση οσον αφορά την εγγυηση της αιώρας )

Υπάρχει πραγματι και μια εταιρία που σκοπιμα δεν αναφέρω το όνομά της που δίνει "κατα καιρούς" και 10 χρόνια εγγυηση για τις αιώρες της. Δεκα χρόνια εγγυηση ....για αιώρα...για υφασμα..... το αφηνω ασχολίαστο και στην κρίση του κάθε ενος λογικού ανθρώπου. Εγώ θεωρώ ή οτι ειναι σκόπιμο λάθος που εξαφανιζεται κατα καιρους, ή υπάρχουν πολλα παραθυράκια πισω από αυτην την εγγυηση. Αν κάποιος έχει καποια εμπειρία όσον αφορά τα 10 χρόνια εγγυηση μιας αιώρας ασ μου στειλει μηνυμα. 

Αν λοιπόν καταληξουμε ότι η αιώρα που έχουμε παραλάβει  ειναι οκ, τοτε το προιόν δέν είναι ελαττωματικό και εκέι τελείωνει και η εγγύηση που έχει η αιώρα.  

Αν βρουμε κάποιο ελάττωμα, τότε συσκευάζουμε πάλι την αιώρα, έτσι όπως ηταν στην αρχική της μορφή, και επικοινωνούμε με το κατάστημα το συντομότερο δυνατό για την αντικατάσταση. Αυτή η διαδικασία πρέπει να γίνει το μέγιστο μέχρι την 14 μέρα από την αγορά της αιώρας. 

Σενάριο 1 ( Αιώρα - απλώστρα ρουχων 5-10 ευρώ) 

Αν κάποιος αγοράσει μια αιώρα με 5 -10 ευρώ,  αυτες τις αιώρες - απλώστρες ρουχων φτηνές κακης ποιοτητας, πολύ μικρές, αμφιβόλου κατασκευής και ποιότητας, αν λοιπόν η απλώστρα ρούχων- αιώρα ειναι οκ, και μετά από 5 μέρες η αιώρα-απλώστρα σκιστεί , τότε δεν υπάρχει εγγυηση. Γιατί και βάση νόμου δεν μπορεις να επιστρέψεις ένα κατεστραμένο προιόν. Θεωρειται κακή, λανθασμένη χρήση. Θεωρητικά είναι αδύνατον μια επιχειρηση να μην εχει εντοπίσει ένα τόσο μεγάλο ελάττωμα, και από την άλλη μερια, θα έπρεπε ο καταναλωτης να το είχε προσέξει από την πρώτη στιγμή τετοια φθορά.

Σεναριο 2 ( κανονική αιώρα) οτι συμβαινει συνηθως...

Αν κάποιος αγοράσει μια κανονική αιώρα, και εχει τσεκάρει οτι η αιώρα δεν ειναι ελαττωματική, τότε δεν υπάρχει καμία περιπτωση η αιώρα να του χαλάσει στις επόμενες 60 μέρες + . Εκτος από φωτία, αιχμηρα αντικειμενα, ζωα, και τα πολύ υπερβολικά κιλά,  τιποτε άλλο δεν μπορεί να χαλάσει μια αιώρα σωστή σε διαστημα πάνω απο 60 μέρες +.

Σε γενικές γραμμες για  να κρατησουμε μια αιώρα για πάντα, πρεπει να ακολουθήσουμε κάποιες οδηγίες που αναγράφονται πάνω στις συσκευασίες από τις αιώρες, να ρωτησουμε ανθρώπους που ξέρουν από αιώρες, και να ενημερωθούμε εδώ  για τις αντοχές της αιώρας

Φιλικά

La Casa De Hamacas
Το Σπίτι Της Αιώρας
www.lacasadehamacas.gr
info@lacasadehamacas.gr
6977 501318

Εγγύηση αιώρας   Επιστροφή αιώρας Αντικατάσταση αιώρας


α. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή και β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του. β. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΛ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου